Η ΙΣΤΟΡΙΑ - ΙΔΡΥΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ:
Σε ένα κόσμο που μαστίζεται τόσο από την υπερκατανάλωση όσο και την υπερπαραγωγή διατροφικών προϊόντων και που ακολουθεί κανόνες Άγριας Δύσης, Τρεις σύντροφοι που συμμερίζονται τις εύλογες ανησυχίες τους για το μέλλον και μοιράζονται κοινούς προβληματισμούς, θα προσπαθήσουν να βρουν λύσεις και να αποτελέσουν μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος.
Σε ένα κόσμο που οι αγελάδες είναι διπλάσιες από τους ανθρώπους και όμως η μισή ανθρωπότητα μαστίζεται από τον υποσιτισμό αποδεικνύεται καθημερινά πως η αύξηση της παραγωγής δεν αποτελεί λύση για το επισιτιστικό αλλά μέρος του προβλήματος καθώς προάγει τον υπερκαταναλωτισμό.
Σε αυτό τον κόσμο προσπαθούμε να δώσουμε λύσεις προωθώντας την βιολογική παραγωγή και παρουσιάζοντας σειρές προϊόντων που ευνοούν την ισορροπημένη διατροφή. Με αυτόν τον τρόπο επιδιώκουμε τόσο την βελτίωση της ποιότητας διατροφής όσο και την μείωση στο οικολογικό κόστος της παραγωγής της.
ΜΑΝΩΛΗΣ
Ο ΚΑΛΟΣ
-
1. ... ΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ. ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ ΚΑΙ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΤΙΜΙΟΣ, Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΜΠΑΝΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΦΡΟΝΤΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ «ΝΟΥΜΕΡΑ» ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΣΩΣΤΑ ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΟΣ.
2. ... Με τους αριθμούς… Αν και είναι χαμηλών τόνων, καταβάλλει επίπονες προσπάθειες για την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης. Διαχειρίζεται με πραγματική μαεστρία προμηθευτές και πελάτες για να είναι όλοι ευχαριστημένοι ώστε να υλοποιηθεί το εταιρικό όραμα.
ΠΑΝΤΕΛΗΣ
Ο ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΣ
-
1. ... ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ. ΥΨΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ, Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ ΜΑΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΥΓΙΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΣΤΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΌΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
2. ... Με τη συμβατική παραγωγή. Είναι φανατικός οικολόγος και για αυτό δεν διστάζει να ανεβάζει τους τόνους προκειμένου να προωθήσει το όραμα του για υγιές οικοσύστημα με υγιείς ανθρώπους.
ΠΑΥΛΟΣ
Ο ΚΑΚΟΣ
-
1. ... ΣΧΟΙΝΟΒΑΤΩΝΤΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΕΙΡΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΡΥΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΟΝΤΑΣ TΟΣΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΒΙΟ-ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ ΌΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.
2. ... Έμπειρος και δημιουργικός, αναζητά ακούραστα νέες λύσεις στα προβλήματα (ή εξισώσεις – πιο ποιητικά) της καθημερινής διατροφής. Δημιουργεί νέες σειρές προϊόντων διασφαλίζοντας τα συμφέροντα των παραγωγών αλλά και των καταναλωτών.
- Τμήμα πωλήσεων
- Εποπτεία και Καθοδήγηση για την επίτευξη των στόχων
- Δελτίο Μηνιαίας προόδου σε σχέση με τους παραγωγικούς στόχους.
- Βελτίωση , οργάνωση των διαδικασιών του τμήματος πωλήσεων.
- Βελτίωση της Αποτελεσματικότητας του τμήματος πωλήσεων
- Τμήμα διαχείρισης προϊόντων
- Ανάπτυξη Πελατολογίου
Επιχειρηματολογία Πώλησης – Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα - Διαχείριση των αντιρρήσεων των πελατών και ανάπτυξη της ικανότητας δυναμικής σκέψης στο
πεδίο και αλλαγής μια δύσκολης κατάστασης ,υπέρ του πωλητή.. - Δυνατότητα εκμαίευσης πληροφοριών από τον πελάτη με μεθοδολογία ,μεγάλης
αποτελεσματικότητας. - Εκπαίδευση ανάπτυξης τμήματος εξαγωγών.
- Τμήμα αγορών
- (Συμμετοχή σε εκθέσεις και ανάπτυξη δικτύου προμηθευτών προσαρμοσμένου στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε εταιρείας).
- (Εκμάθηση της σωστής αντίδρασης στις ανάγκες του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, ανάλογα με την κατάσταση).
- (Μεταλαμπάδευση της εμπειρίας μας στην δυνατότητα αξιολόγησης ενός νέου προμηθευτή ή ενός νέου προϊόντος)
- Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης
- Μελέτη της επιχείρησης σας ,όσον αφορά το προΐοντικό μείγμα σε σχέση με την απόδοση των στόχων σας και την δυναμική που παρουσιάζει .
- Πρόταση εμπλουτισμού της προϊοντικής γκάμας με νέα προϊόντα ,συνοδευόμενη από ανάλυση ,κόστους επένδυσης ,χρόνου απόσβεσης και προοπτικής .
- Ανάπτυξη συνταγών ,δοκιμών και τελικών δειγμάτων ,προσαρμοσμένα στις ανάγκες σας .
- Δημιουργία branding ,έλεγχος νομιμότητας σήμανσης συσκευασίας .
- Δημιουργία βιολειτουργικών τροφίμων ,σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες τάσεις της διατροφής .
- Εμπλουτισμός των υπαρχόντων προϊόντων με καινοτόμα συστατικά που θα τους προσθέσει ,μοναδικές προτάσεις πωλήσεων ,έχοντας Ισχυρισμούς υγείας ή ισχυρισμούς διατροφής .
- Ανάπτυξη προϊόντων ειδικής διατροφής και διαμόρφωση τους με τρόπο που εγγυάται ισχυρή διείσδυση στην αγορά και πωλήσεις.